Tagged reklama

reklama

Jakie są zalety umieszczania reklam na telebimach? Czy również w niewielkich miejscowościach przynosi taka reklama pożądane rezultaty?

Diodowe ekrany czyli tak zwane telebimy to dzisiaj często komentowana forma reklamy outdoorowej. Wiele ludzi myśli nad tym czy to skuteczny sposób reklamowania swoich produktów albo firmy. Jeszcze parę lat temu była to swego rodzaju nowość i z pewnością przyciągała ona wzrok ewentualnych klientów. Dziś natomiast telebimy już nie są czymś tak zaskakującym z tego powodu osoby chcące reklamować swoje produkty zastanawiają się czy skorzystać z tej reklamy. Na jakie rzeczy zwracać uwagę jak chodzi o reklamę na telebimach?

Read more

Czy billboardy rzeczywiście są odpowiednim wyborem w reklamowaniu firmy?

Wielu właścicieli firm przeznacza określoną sumę na rozreklamowanie swojej marki, aby tym sposobem pozyskać kolejnych klientów. Zwykle inwestycja w reklamę nie jest bardzo kosztowna, jeśli tylko zdecydujemy się na jej odpowiednią formę. Warto skierować swoją uwagę na przykład na billboardy, za pomocą których można znakomicie wypromować określoną działalność, wpływając na pozytywny wizerunek firmy.

Read more

Ścianki magnetyczne to świetny pomysł na reklamę oferty własnej firmy.

Dosyć często w biurach, pracowniach czy też na przykład w agencjach reklamy konieczne są rzeczy, często tablice, na których będziemy mogli coś zawiesić. Istotne oraz przydatne jest przy tym to, aby w razie potrzeby móc zmienić tematykę takiej tablicy, coś do niej z łatwością dodać lub nawet zupełnie ją pozmieniać. Najlepiej też, by można było do niej doczepić karteczki, notki itp. za pomocą magnesów a nie pinezek, dzięki temu nie będziemy musieli się martwić, że tego typu plansza w wyniku stosowania po jakimś czasie się nam zniszczy.

Read more

Z jakich powodów reklama emitowana na telebimach cieszy się taką popularnością, jak jest zbudowany typowy panel LED.

Reklama na telebimach jest coraz bardziej popularna, zresztą jest to zupełnie zrozumiałe, skoro posiada tak dużo zalet. Typowe formy reklamy zewnętrznej, takie jak plakaty czy bilboardy są statyczne. Jeśli pojawi się już na nich coś, to będzie tam widnieć przez dłuższy czas, bowiem do zmiany konieczna będzie wizyta pracownika, który zwyczajnie przyklei coś nowego.

Read more