Jak być dostrzegalnym w aktualnych czasach? Jak wybić się ponad średni poziom i nie zginąć w szarzyźnie?

Ciężko dziś zaistnieć, przebić się do bardziej powszechnej świadomości. Nie wystarczają tylko umiejętności czy niezwykłe uzdolnienia, warto jeszcze umieć się sprzedać. To podobno łatwiejsze niż w przeszłości, bo mamy więcej ku temu możliwości. Jednakże nie musi to być prawdą. To że są w zasięgu ręki metody, to jedno, ale trzeba też umieć umiejętnie je wykorzystywać, a to już nie każdy potrafi.

reklama zewnętrzna - billboard

Autor: David Barrie
Źródło: http://www.flickr.com
Mówi się, iż sieć obecnie jest czołowym promocyjnym medium. Jest w tym oczywiście mnóstwo prawdy, gdyż sieć pozwala na nietuzinkowe możliwości w zakresie promocji. Jednakże, każdy żyje takim przekonaniem i każdy tam się znajduje, wobec czego trochę ciężko się
wybić z tłumu. Wiele osób nie radzi sobie i powierza to zadanie innym, firmom zewnętrznym, które tworzą całą kampanię wizerunkową w sieci. Na temat: oczywiście generuje koszty, a nie zawsze daje pożądane efekty, gdyż konkurencja nie śpi, a żeby naprawdę podążać za zmieniającymi się trendami nie można skąpić na internetowa promocje. Dlatego też wiele osób próbuje innych metod, mniej powszechnych. Bardzo modny jest tak zwany marketing partyzancki, czyli przedsięwzięcia, które mają zaskoczyć innych. Często przeprowadza się je w centrum miasta, a pomysły są takie, żeby nikt się nie domyślił, że to może być zorganizowana akcja. Stąd też bardzo pasująca nazwa dla tego sposobu promocji. Większość jednak osób próbuje konserwatywnie, ale i skuteczniej. Uwagę przyciągają billboardy i telebimy (przykładowo: telebim w mieście Końskie przy Targowej), a najlepiej sieć telebimów. To bardzo znamienne, że w czasach internetowej promocji ktoś decyduje się na takie rozwiązanie, jak promocja offline. Co najważniejsze, ta metoda jest skuteczna.

Były już przypadki, że ktoś rozgniewany brakiem zatrudnienia i tym, że wysyłane CV gubią się| gdzieś w sieci, postanowił spróbować swoich sił dużym formatem reklamy. Wykupił ją, stworzył ogromny plakat ze swoim wizerunkiem, z wymienionymi kwalifikacjami, tak żeby ewentualny pracodawca mógł to dostrzec. Przyznać trzeba, ze to bardzo oryginalne. Nie dość, że ktoś staje się bardziej widoczny niż wiele innych osób w internecie, to jeszcze takie załatwienie sprawy w ten sposób świadczy o wysokim poziomie kreatywności.