Nowości w na rynku reklamowym – co obecnie wydaje się najefektywniejsze?

Reklamowy rynek zmienia się dynamicznie, dostosowując do kolejnych pomysłów i trendów. Reklama jest wszędzie dookoła nas, na każdym kroku konsumenci są bombardowani sloganami, obrazami i hasłami które reklamują najróżniejsze firmy, produkty i usługi.

reklama zewnętrzna

Autor: Montgomery County Planning Commission
Źródło: http://www.flickr.com
Oczywiście reklamowy rynek cały czas używa wszystkich najnowszych zdobyczy techniki, jeśli tylko ktoś wymyśli technologię, jaką warto w jakiś sposób wykorzystać, to od razu ktoś wynajdzie dla niej zastosowanie (porównaj – agencja reklamowa Kraków). Praktycznie każda okazja na zdobycie jakiejś przewagi nad konkurencyjnymi firmami lub zmniejszenie kosztów emisji reklam jest bardzo pożądana, dlatego też co chwilę będą się pojawiać kolejne świetne technologie i pomysły. Do coraz częściej wykorzystywanych technik reklamowych zalicza się reklamy świetlne. Kilka dekad temu królowały barwne, migające neony, tak typowe dla niejednego budynku za granicą i w Polsce. Coraz większa powszechność urządzeń elektronicznych spowodowała, że w miejsce neonów pojawiać się zaczęły bannery oparte na panelach LEDO, które mają znacznie więcej funkcji w porównaniu ze standardowymi neonami.

Reklama diodowa opiera się na zaprojektowanych w specjalny sposób tablicach z umieszczonymi wewnątrz diodami LED. Tym wszystkim zarządza specjalny układ, i to właśnie ten układ stanowi o możliwościach i sile tej formy reklamy. Diody mają różne kolory, zależnie od modelu panelu będzie ich większa lub mniejsza ilość. Sterujący układ może sterować pracą każdej z nich oddzielnie, co pozwala na wyświetlanie zarówno obrazów nieruchomych, jak też barwnych, kolorowych filmików. W użyciu przez doświadczonych speców od promocji takie urządzenia mogą rzeczywiście sporo zaproponować, a dodatkowo ogromnie istotne jest to, że taka forma reklamy nie jest droga. Wprawdzie sam panel to dość duży koszt, gdyż ma on w sobie sporo elektroniki, ale reklamowe kampanie prowadzone za jego pomocą już do kosztownych nie należą. Bardzo istotne również jest to, że emitowany film reklamowy można szybko i sprawnie zmienić na inny, czego nie da się powiedzieć o tradycyjnych formach. Przez tę mobilność w ciągu jednej godziny reklamować można wiele firm i produktów.