Jak najlepiej przygotować oznakowanie reklamowe, aby widziała je maksymalna ilość ludzi?
Nowoczesne agencje reklamowe nie zatrudniają wyłącznie fachowców do spraw marketingu czy artystów oraz redaktorów treści reklamowych. W takich agencjach mają także posadę osoby, które posiadają uprawnienia do przeprowadzania czynności na dużych wysokościach i uprawnienia elektryczne oraz inne konieczne certyfikaty.

Źródło: http://www.flickr.com
Jest tak dlatego, że oznakowanie reklamowe to nie tylko niewielkie transparenty z ofertami, ale również duże szyldy czy też banery, które montowane są w głównych miejscach mnóstwa miejscowości. Dlatego, aby jak najliczniejsza grupa osób posiadała do nich dostęp. Tutaj należy wspomnieć, że funkcjonuje rozdział reklam ze względu na miejsce jej umiejscowienia. Jest więc reklama typu Out of Home, zatem zewnętrzna oraz wewnętrzna. Prowadząc swoją firmę należy mieć w pamięci, że widoczność, renoma i budowa marki powinny być wspierane poprzez zewnętrzny wizerunek spółki. Zanim zatem odbiorca się w tamtym miejscu znajdzie, powinien wcześniej zobaczyć zewnętrzne oznakowanie reklamowe spółki w formie na przykład promocji na budynku czy też na billboardzie.
W przeciwieństwie do reklamy OOH, odmiana wewnętrzna ma na celu zachęcenie odbiorcy obecnego już w siedzibie firmy do dokonania decyzji, która w efekcie przyniesie korzyść finansową dla konkretnej spółki.
Namówić go mogą przeróżne gadżety marketingowe (długopisy, koszulki czy też czapki) i np. ulotki albo notesy. Istotne, aby takie oznakowanie jednoznacznie łączyło się właśnie z naszą firmą, ponieważ w czasach wielkiej konkurencji o omyłkę nie jest trudno.