Gazetki promocyjne. Dobre źródło wiedzy o ofertach okolicznych sklepów, czy doskonale przemyślane narzędzie marketingowe?

Co ciekawe obok reklam promocyjnych w telewizji, reklam prasowych oraz kampanii outdoorowych, najskuteczniejszą, a z pewnością najmocniej zauważalną, formą działań marketingowych są gazetki promocyjne. Sprawnie trafiają one do precyzyjnie wybranego wybranego klienta – czyli do mieszkańców okolicznych dzielnic.
Podobne dane opublikowano tu – więcej zobaczysz na stronie (http://www.komornikolesno.pl/egzekucje-komornicze/), którą także należy poznać. Naturalnie jeśli ta problematyka jest według Ciebie użyteczna.
Pracownicy agencji reklamowych, których obowiązkiem jest rozesłanie tego typu broszur, zazwyczaj ignorują zakazy i kładą gazetki promocyjne wprost na nasze wycieraczki czy nawet zawieszają je na klamkach. Niektórym wydaje się to nadgorliwe, ale różnorakie testy ukazują, iż tego typu osób jest mniej niż tych, którzy z zainteresowaniem przeglądają promocje i wyprzedaże lub porównują ceny tego samego artykułu w różnych sieciach handlowych lub w internecie :.
Czy taki sposób na dotarcie do odbiorcy jest skuteczny także dla innych branż?

Gros klientów zdaje sobie sprawę z siły omawianego tu medium, jednak mało kto podejrzewa, że za tym praktycznie niepozornym materiałem reklamowym stoi ogromna gama wskazówek. Bardzo istotne zadanie pełni rodzaj papieru i jakość wykonania. W zależności od elegancji punktów sprzedaży – korporacje handlowe wkładają ogromną ilość pieniędzy w tworzenie broszur reklamowych. W przypadku sklepów dla masowego odbiorcy – sytuacja kształtuje się inaczej. Gazetki wytwarzane są z gorszej jakości papieru – a dla sieci handlowej liczy się mnogość przekazywanych informacji. Duże znaczenie mają zastosowane kolory i typografia designu broszury. A już najważniejszą sprawą jest dobór artykułów, które się w takiej gazetce znajdą. Powinny być one dostosowane do najbardziej podatnych na reklamę jednostek, a więc młodych rodziców i osób zaawansowanych wiekiem.