Brak precyzyjnej ustawy o sprzedaży alkoholu poprzez Internet jest kłopotliwy zarówno dla przedsiębiorców jak i dla klientów

Prawda jest taka, że od długiego czasu w Polsce znakomicie funkcjonuje sprzedaż alkoholu przez internet. W Necie trafimy na mnóstwo sklepów internetowych sprzedających różne artykuły alkoholowe, kupują w nich głównie konsumenci, którzy mają problem z kupieniem takich produktów w najbliższej okolicy. Spółki często stosują tzw. seo copywriting, aby ich witryny były bardzo dobrze widoczne dla internautów. www.alterweb.pl/-seo-copywriting-czyli-skuteczne-tresci-stron-internetowychi. Aktualne prawo pochodzi z 1982 roku i nie zabrania jednoznacznie sprzedawania artykułów alkoholowych poprzez sieć. Nic dziwnego zatem, że marketing w internecie, jeżeli chodzi o alkohol, jest wyjątkowo popularny. Spółki biją się o ten rynek.
Dzisiaj sprzedaż alkoholu przez internet jest elementem codzienności. Polacy wyjątkowo chętnie nabywają wyroby alkoholowe w ten sposób, a firmy konkurują w opracowywaniu nowych sposobów poradzenia sobie z dziurą w prawie. W Unii Europejskiej lwia część krajów dopuszcza takie działanie, przeciw tym rozwiązaniom jest kilka państw, jednym z nich jest Norwegia. Sprzedawcy argumentują, iż artykuły alkoholowe są częścią naszych codziennych zakupów, dlaczego zatem marketing w Internecie ma dotyczyć, powiedzmy, produktów spożywczych, a nie może być związany, na ten przykład, z piwem. Nie ma co ukrywać, że tak długo jak niedokładności w prawie są faktemalterweb.pl/-marketing-internetowy0tawy, spółki będą z tego galimatiasu korzystać.