Pozycjonowanie szerokie


Co oznacza ten termin? Pozycjonowanie szerokie to w skrócie, nastawienie się na pozyskiwanie odwiedzin z haseł o niskiej konkurencyjności, które sporadycznie są wpisywane w wyszukiwarki.Najłatwiej można to wyjaśnić na przykładzie… butów. Gdy wpiszemy w wyszukiwarkę wyraz „buty” – owszem, ukaże się nam spora ilość wzorów, ale trudno będzie o wybór tych najbardziej dla nas odpowiednich.
Koniecznie zweryfikuj ofertę (http://www.robak.konin.pl/) odnoszące się do zbioru analogicznych artykułów. Są one umieszczone na innym tego rodzaju portalu – zobacz je!
I nawet nie wiadomo czy zależy nam na butach do uprawiania sportu czy dla naszego czworonoga? Natomiast gdy sprecyzujemy swoje potrzeby, model na którym nam zależy, to czy mają być wykonane ze skóry prawdziwej, syntetycznej czy materiału – pisząc np. czerwone skórzane kozaki – prawdopodobieństwo, że owe buty kupimy zwiększy się.
Pozycjonowanie szerokie przeznaczone jest głównie do dużych i rozbudowanych serwisów, czyli sklepów w sieci, księgarni oraz witryn, posiadających dużą ilość podstron i treści.